Tuesday, July 26, 2011

ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΒΙΔΕΟ ΚΛΙΠ




Το τραγούδι είναι παλιό και ήτο καταχωνιασμένο, αλλά μετά από τα παραπάνω, ξεθάφτηκε. Είδατε που ένας νεκροθάφτης μπορεί να τελέσει και το αντίθετο έργο...?





Δεν θα ‘ρθω στην κηδεία σου


Πριν να πεθάνεις φρόντισες
Εμένα να σκοτώσεις
Και τι ψυχή βρε άψυχη
Τώρα θα παραδώσεις

Για την ζωή που έζησες
Στης απονιάς τα λόμπι
Και με, με καταδίκασες
Κοντά σου να ‘μαι ζόμπι

Γι αυτό και στην κηδεία σου
Δεν θα ρθω καλεσμένος
Εσένα τώρα θάβουνε
μα εγώ είμαι πεθαμένος

Τον πόνο και τον στεναγμό
αφήνεις διαθήκη
και κληρονόμος της ψευτιάς
στην τσέπι χαρτζιλίκι


Και τα ραδίκια τα κοιτάς
ανάποδα όπως είσαι
τουλάχιστον κατάφερες
να μην πια προσποίησε

Γι αυτό και στην κηδεία σου
Δεν θα ρθω καλεσμένος
Εσένα τώρα θάβουνε
μα εγώ είμαι πεθαμένος







No comments: