Tuesday, September 27, 2011

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...



Ράγισαν τα τσιμέντα, πλημμύρισαν η πλάση από τα δάκρυα, το πανελλήνιο συγκλονίστηκε, από την κατάθεση ψυχής, από το δράμα και την αγωνία του υιού του πρωθυπουργούλι μας Αντρίκου Παπανδρέου. Το batmanidis.blogspot, έχει κατ’ αποκλειστικότητα στην διάθεσή του, το μοιρολόι του πατέρα του υιού του πρωθυπουργούλι μας του οποίου και ασπρίσαν τα μαλλιά. Σας συνιστούμε ότι αν είστε ευάλωτοι στις συγκινήσεις να απομακρυνθείτε από την στρατόσφαιρα…

Για όσα γαϊδούρια δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει, ας ρίξουν μια ματιά εδώ



Τα μαζεύω οίκο οίκο
Να τα δώσω στον Αντρίκο
Αχ τι έπαθε ο καημένος
Κι έγινε αγανακτισμένος

Δεν μπορεί να βρει δουλειά
Ούτε αυτός βρε σεις παιδιά
Μήπως έχω γιο εγώ μοιραία
ρε τον Άνεργο Αντρέα


Μου ασπρίσαν τα μαλλιά
Στεναχώριας ροπαλιά
Μέσα σε τρεις μόλις μήνες
Αχ γελάτε βρε κηφήνες

Δεν σας νοιάζει τι τραβάω
Για ποιονανέ πολεμάω
Και κοντέυω πια να ρέψω
Έχω γιοκα εγώ   να θρέψω

Κι έτσι αναγκαστικά
Δεν μου έμειναν πολλά
Θα τον πάρω τελικά
Στου μπαμπά του την δουλειά 



No comments: