Thursday, January 24, 2013

ΣΕ ΘΕΣΗ ΟΦΣΑΙΝΤ







Συνελήφθηκες μωρό μου
Βρε ξανά σε θέση οφσάιντ
Και δεν ήσουνα allright
Και δεν ήσουνα allright

Με το σύστημα που παίζεις
Πες μου τι θα καταφέρεις
Που όλο πας για το διπλό
Μα ούτε πια το χι δεν παίρνεις

Άλλη φορά να έρχεσαι
Πίσω ταμπουρομένη
Τώρα το μαθαν οι δικοί Γιωργίτσα μου
Τω μάθανε κι οι ξένοι

Συνελήφθηκες μωρό μου
Κι όλοι πια το πήραν πρέφα
Δεν σε σώζει ούτε η ΕΠΟ
Δεν σε σώζει κι η Ουέφα

Και για μια άλλη  ευκαιρία
Μην το ξανασυζητάς
Για στο ρόστερ της καρδιάς μου
Άλλο πλέον δεν χωράς

Άλλη φορά να έρχεσαι
Πίσω ταμπουρομένη
Τώρα το μαθαν οι δικοί Γιωργίτσα μου
Τω μάθανε κι οι ξένοι


1 comment:

Anonymous said...

Just want to say your article is as astounding.
The clearness to your put up is just nice and that i could suppose you are
a professional in this subject. Well with your permission allow me to
grab your RSS feed to keep updated with drawing close post.
Thank you one million and please continue the rewarding work.
Here is my page http://mylali.net