Wednesday, February 29, 2012



n

Μπάμπης Μπατμανίδης

Ομορφάντρα μας!


Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνουβαλεγδύνεται στο Eightball Club, στη Θεσσαλονίκη, με κουτραντάν είσοδο παρουσιάζοντας την παράσταση «Καρδιοπάθειες», ενώ λίγα 24ωρα αργότερα, την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, συμμετέχει στο 10o Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου. Εξώλης και προώλης της ύλης, de profundis ένα πράγμα, άνοιξε την καρδιά του και τον στόμα του.
«Καρδιοπάθειες» ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου. Τι σου έχει ραγίσει την καρδιά, Μπάμπη Mπατμανίδη;
Οι πολλές συμπάθειες… Βλέπετε, (δεν ξέρω αν το παίρνει καλά η κάμερα), αλλά είμαστε αθρώποι, γεμάτοι πάθοι, για αυτό ακολουθούμε αυτό το συγκεκριμένο μονοπάθι της ζωής. Πάντως τώρα τελευταίως, μου ράγισε λίγο την καρδούλα η αποχώρηση του Γ.Α.Π από την πρωθυπουργία. Αν, φίλε, όταν έφυγε ο Στράτος, παρέλυσε το κράτος, φαντάσου τι θα συμβεί τώρα που έφυγε ο Γιωργάκης, θα παραλύσει ο κοσμάκης…
Κατεβαίνεις Αθήνα για το διπλό. Τι μπορεί να περιμένει το κοινό από την εμφάνισή σου στο 10ο Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου;
Σίγουρα να ακούσει μια κάλτικη λύρα ένεκα της καταγωγής μας. Από εκεί και πέρα, κατεβαίνω σίγουρα για το διπλό σουβλάκι (για να μην παρεξηγιόμαστε, αυτό που λέμε σουβλάκι στα κανονικά), αν και στο βορρά είμαστε λίγο πιο άπλα στην ποσότητα κι, αν δεν έχεις να αγοράσεις, σου δανείζουμε κιόλας…
 Εσύ διάβασες το Μνημόνιο;
Μπα, βρε αγόρι μου, εγώ δεν έχω πάει σε ωδεία και σε τέτοια, γι’ αυτό κι έχω προσλάβει άλλονε να παίζει αυτά τα Μνημόνια τα πως τα λένε. Φαντάζομαι πως αυτός θα ξέρει να διαβάζει.
Ευρώ ή δραχμή;
Τζάμπα…
Τι θα έκανες αν έπιανες το(ν) Τζόκερ; 
Θα τον έβαζα στο ίδιο κελί με τον Λάκη Γαβαλά. Μα είναι ρούχα αυτά που φοράει… Τα λεφτά θα τα ’δινα στον Λάκη να πληρώσει το Φ.Π.Α.
 Η Θεσσαλονίκη τις τελευταίες εβδομάδες χαρακτηρίζεται ως Γκόθαμ Σίτι, βάσει όσων σκανδάλων είδαν το φως της δημοσιότητας. Η μπέρτα σου τι λέει, ποια είναι τα επόμενά σου πλάνα; 
Τα επόμενά μου πλάνα λόγω των όσων συμβαίνουν και του κενού που υπάρχει (τις δύο πρώτες ώρες) είναι να επισημοποιήσω την κοινωνική μου δράση, μέσω ενός νέου πολιτικού φορέα, στον οποίον όλως παραδόξως δεν θα συμμετέχει ο Μίκης Θεοδωράκης. Πρόκειται για το ΜΠΑΤΜΑΝ.
Μ.αρξυστικό
ΠΑ.νελλήνιο
Τ.ραγουδιάρικο
ΜΑ.χητικό
Ν.ταχντιρντί
image
Δώσε μας ένα στίχο σου, κάτι από την ψυχή σου για να ανεβάσουμε (σ)το στάτους μας…
Θα σας δώκω και στίχο αλλά και στόχο στη ζωή σας (να ’ρθειτε να μ’ ακούσετε). Θα σας πω ένα ερωτικό ντουέτο μόνος μου, ένεκα των ημερώνε και του επερχομένου λάιβ μας στο Έιτμπολ, στις 14 του Φλεβάριου, με το οποίο θα ραΐσουν καρδούλες. Κλάψτε μαζί μας…
Είσαι το βύσμα μου και είμαι ο ΠΑΣΟΚος
Ρωγμή στον τοίχο σου κι εγώ να ’μαι ο στόκος
Είσαι ο Τούρκος που θα με λέει Γκιαούρη
Το αϊλάινερ στα μάτια του Κουλούρη

No comments: