Tuesday, June 05, 2012

ΜΕΓΚΑ ΜΑΣ





Μέγκα μας


Η καρδιά για σένα Τρέμει
Βρε  τι έπαθε η έρμη
Και κανείς δεν το χε πει
Πως θα γίνει η Ανατροπή

Μια ζωή να είμαι θύμα
Την παλεύω Τσίμα Τσίμα
Με χορεύεις στο ταψί
Πιο χαζός κι απ’ τον  Καψή

Μέγκα μας Μέγκα μας
Τα μυαλά μου τα πονάς
Μέγκα μας Μέγκα μας
Τι θα γίνει φίλε μου με μας

Μέγκα μας Μέγκα μας
Τα μυαλά μου τα πονάς
Μέγκα μας Μέγκα μας
Μίλα μας και μην μας αγαπάς

Στην Εμπόλεμη την Ζώνη
Μια για πάντα στέκεις μόνη
Δίχως Τομ θα ναι ο Τζέρι
Με έναν σκέτο Πρετεντέρη

Κι ο καιρός βρε γαρ εγγύς
που θα πέφτεις καταγής
Γιάτι αγάπη θα βρω άλλη
Τώρα αλλάζω το κανάλι

Μέγκα μας Μέγκα μας
Τα μυαλά μου τα πονάς
Μέγκα μας Μέγκα μας
Τι θα γίνει φίλε μου με μας

Μέγκα μας Μέγκα μας
Τα μυαλά μου τα πονάς
Μέγκα μας Μέγκα μας
Μίλα μας και μην μας αγαπάς 

΄

No comments: