Thursday, November 10, 2011

ΝΑΙ ΞΕΡΩ (Εσύ?)






Μία νέα ενότητα εγκαινιάζουμε από όλες τις πλευρές τις διαδυκτιακής μας επικοινωνίας (τσατ ματ και τα τοιαύτα) η οποία και ονομάζετε «Ναι ξέρω». Απότούδε και στο εξής θα μπορείτε να καταθέτετε τους προβληματισμούς σας στην τράπεζα του πόνου που μόνο εμείς διαθέτουμε για να σας απαπλύνουμε και να στε καθαρούλια (και να μην μας τα κάνετε καρούλια)



Π.Μ (όχι αυτός του Μαρινόπουλου) Μπάμπη μου έχω μεγάλο πρόβλημα, ο συνάδελφός μου είναι ΠΑΣΟΚος τρελός κι έχω το εξής  δίλλημα. Να τον σοδομήσω μέχρι να ματώσει, ή να τον περιχύσω με μπεντζίνα και να τον κάψω? Τι να κάνω φίλε πές μου…



Μ.Μ Φίλε μου καλέ καταλαβαίνω απόλυτα το δίλλημα στο οποίο έχεις περιέλθει κι οποιαδήποτε απόφαση που θα πάρεις δεν πρέπει να είναι βιαστική και παρορμητική Θα πρέπει να ζυγίσεις λίγο τις καταστάσεις και να αναλογιστείς τις συνθήκες. Η μπεντζίνα στις μέρες μας κοστίζει κι αυτό είναι ξεκάθαρο μέτρο του ΠΑΣΟΚ, για να αποφύγει προθέσεις κι επιθυμίες όπως η δική σου. Δεν βλέπεις εξάλλου πόσο έχει περιοριστεί η χρήσις μολότοφς εις τας πορείας κι η ενομη τάξις έχει επανέλθει; Το σκέφτετε ο άλλος 1.5 ευρώ το μπουκάλι κι άλλο μισό η μπεντζίνα σύνολο δύο γιούρος, για μία στιγμιαία απόλαυση, δεν πάω καλύτερα σε κανά μπαρ, μπας και βρω και κανά γκομενάκι. Βέβαια στους χαλεπούς αυτούς καιρούς που ζούμε, όπου η εσωστρέφεια κι η κατήφεια πληθαίνουν, δεν χάλασε ο κόσμος να το ρίξεις και λίγο έξω βρε αδερφέ, να κάνεις κι ένα κιμπαριλικί…Οπότε συγκλίνω προς την δεύτερη εκδοχή


Π.Μ  Ναι αλλά τον σοδομισμό θα χαρούν και λίγο τα σκέλια μου, που χουνε να ηδούν χαρά

Μ.Μ Ε, εντάξει με μια φορά δε γίνεσε


Π.Μ  Σε ευχαριστώ Μπάμπη μου

Μ.Μ Κι εγώ πιμί μου

Στείλτε όλα τα προβλήματα που σας καίνε(ακόμη και εξισώσεις κβαντικής μηχανικής) και θα σας  βρούμε λύσεις

No comments: