Sunday, September 02, 2012

Μα πιο πολύ ΔΗΜΑΡ





Κρύο…καιρός για τρίο…Νταξ δεν χειμώνιασε ακόμη, αλλά και ποιος θα θελε. Εμείς που είμαστε του γούτσου γούτσου θα λέγαμε ναι. Γι αυτόν τον λόγο γράφτηκε και το παρακάτω κομμάτι. Για το γούτσου γούτσου  και μάλιστα σε 3D, για να μην μας έχουν και για τίποτες τριτοτέταρτους, καθότι ακολουθούμε τις σεξελίξεις πιστά(και στην πίστα).Α!  και δεν είναι μοφμή για τίποτα μέρα που είναι (3 του Σεπτέμρβη να περνάς). Αυτό θα ήθελε και το πολυαγαπημένο μας ΠΑΣΟΚ…


 Τι πάει να πει, ότι δεν προχωράει
Αφού το ξέρουμε καλά όλοι μαζί
Στους δύο ο τρίτος σου λέω πως χωράει
Κάν’ το βρε σήμερα, για αύριο ποιος ζει

Είσαι μωρό μου για μια συνεργασία
Εγώ εσύ κι η φίλη σου στα τρία
Γουστάρω να μαστε το πιο τρελό ζευγάρ
ΝουΔού ΠΑΣΟΚ μα πιο πολύ ΔΗΜΑΡ

Τι πάει να πει βαθαίνουν οι αρνήσεις
Κι ότι ανάμεσα υπάρχουν διαφορές
Μια ευκαιρία σαν κι αυτή μην την αφήσεις
Αφού καρδούλα μου δεν ζούμε δυο φορές

Είσαι μωρό μου για μια συνεργασία
Εγώ εσύ κι η φίλη σου στα τρία
Γουστάρω να μαστε το πιο τρελό ζευγάρ
ΝουΔού ΠΑΣΟΚ μα πιο πολύ ΔΗΜΑΡ

No comments: